Freeedaaag!

2008-03-07, 18:49:47 / Kategori: vardag

Heelluw!
Har precis varit i åkis med mamsen & handlat lite.
Slutade tjugo i 3 ida, sista lektionen idrott, men var pis trött så jag Lisa,Jennifer bara slööa.
imorse började jag 8, vilket INTE var skönt.....
Men men that's life ;D
Hade Engelska prov ida oxå, de gick nog bra, gjorde allt & de kändes chill :D
Efter plugg satt älsklingen o vänta på mejj, han hade väntat i 40 minuter stackarn :) (aa)
Vi slöa i h-byhallen, gick förbi pansiot & sen hem till moi.
Han stack strax innan jag åkte & handla, men ska träffa han senare ;D
<3

Imorn ska jag inte sova bort hela dan, för jag ska hem till Jenn & städa :D
Ska även käka midda dära, & sen sova där.
Men de är ett helt gäng som ska sova där, så de blir najjs.
Hennes mamma är i Spanien eller någt så de e najjjs de med  , haha.
Me love her! ( asso Jennifer, men hennes mamma är jätte sööööt hon med, hahaha jag e skum... (aa) hah)
Hursomhelst, så äre.
Juste! Nu är de bestämt! Onsdag den 2 April drar jag till Kläppen! :D
YIPPI <3
Deee ska bli najjs, drar dit med Famlijen Dahlin!
Men nu ska jag kolla plaýahead & sen käka.
Vi hörs!
Puss
Sara

image164


jjennifers

HAHA fin bild gmn :D

ÄLSKAR DIG MEST!



2008-03-07, 19:51:40

sara

alltid :)



2008-03-08, 12:09:12 URL: http://sarajohanssson.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?