15.30

2008-04-17, 15:44:58 / Kategori: vardag
Sitter hära o funderar på vad jag ska berätta om imorn på engelskan..
Vi har i "läxa" att ta med någt,asso vad som helst & berätta om i 1 minut.
Men tror att jag ska berätta om min silverring som jag köpte i thailand.
Har på mig den varje dag så det passar ju bra liksom, orkar inte ta med något o släpa på hemifrån.
Idag skulle vi ha första lektionen svenska, men då hade vi ingen så vi fick håltimme i en timme.
Skönt men lite irreterande, för kunde sovit betydligt längre :P menmen..
iaf så hade vi bara mtid, franska o no sen slutade vi.
Nu har jag faktiskt varit så duktig att jag har rensat o vikt ihop mina kläder snyggt i min garderob !
Fast har i och för sig bara gjort en låda :P menmen fixar dom andra ikväll :)
Fast nu måste jag nog göra klart min engelska hehe,
Kramar Sara

Juste! De fina vädret ida! Me loves :) härlpgthärlit hoppas att sommaren e på väg nu o vi slipper all snö o regn!

Anonym

måndag älkling (:



2008-04-18, 10:14:55

sara

Hehe mm, :P



2008-04-19, 11:47:57 URL: http://sarajohanssson.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?