Meen åh..

2010-03-01, 22:55:07 / Kategori: vardag

- Jag som tjatat och längtat efter det här lovet? Och så är det bara tråkigt och dött.
Okej.. Kanske hänger det lite på mig också, jag är ganska tråkig just nu känner jag.
Kan någon ge mig en spark i röven så jag vaknar till!
Hur som helst.... ikväll var jag först på bio och middag i vällingby med min fina syster.
Vi såg som sagt Shutter island! - Så jävla bra. Fast en aning hårresande, jag satt typ klistrad i stolen och klämde sönder Emelies hand i två timmar.
Sen åkte jag hem till Emelie (nr 2) och satt och gjorde absolut ingeting med henne och Helena tills jag tröttnade.
Nej vad säger ni tjejer, ska vi ta och styra upp det här lovet imorgon? 



Den här mannen gjorde filmen liite mer intressant..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?