Klippt mig och skaffat mig ett jobb!

2010-01-11, 19:58:35 / Kategori: vardag
Efter lite tjaf från sofie så slänger jag in ett litet inlägg!
Idag var andra skoldagen sen lovet, och det får mig att redan längta tillbaka till Egypten.
Havet och solen!! Fan ta sverige på vintern.

Hur som helst så mötte jag upp min syster på coffé corner när jag slutat och sen klippte jag mig på bobbys.
Dom var as bra och super trevliga, har aldrig klippt mig där förut men ska helt klart börja klippa mig där i fortsättningen:)
Slank in på hm också och köpte en tröja och lite strumbyxor, bara så att intresseklubben kan anteckna!
Nej hurni nu har emelie gjort te åt mig så ska joina henne i soffan. Puss!


Juste: Jag har till 90 % fått jobb på JC! Lov och helger, och hela sommaren! Precis vad jag behövde. Tack till tusen Tobbe!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?