Hemma i vinterlandet.

2010-01-08, 23:43:02 / Kategori: Bilder

Tjatja bloggen!
Im back on track i sveriges roliga vardag, med skola och röjet men dock efter liite om och men... 

Vårat plan skulle ha landat kvart i 8 igårkväll, men istället startade vi 8 i Hurghada och var framme vid halv 1 tiden i Sverige.
Eftersom sverige är lika nerkyld som, jag inte vet vad, hade det varit halka på flygplatsen och vårat plan hade krockat med ett annat så vingen hade smällt rätt in i vårat plans framsida..
Ni kan ju fatta att jag var en aning vettskrämd när jag satte mig i flygstolen med det i baktanken.
Men jag kom hem i behåll och med en liten härlig bränna as well!

Veckan i Egypten har varit...... spännande och lite halv spontan.
Man visste inte riktigt vad som skulle vänta nästa dag, men jag kan säga att tillslut förvånad ingeting oss efter bråk med vingguider, galna araber, påtända taxichafförer, tyskdödare, enögda hundar, och ryska barbiedocker.
Finns mycket att berätta med jag lägger in lite bilder istället, från det som var bra och låter det som är bakom den fina fasaden vara kvar där!

(Klicka för större på miniatyrbilderna)



Finns mycket mer....




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?