25-26januari.

2010-01-26, 00:22:18 / Kategori: vardag
hej !
lite glappigt med bloggandet men har haft mycket så mycket för mig!
en rolig helg har precis passerat och nu är det nya tag inför den kommande veckan.
som inte bjuder på särskilt mycket skola, eftersom vi ska ha stockholmsprojekt.
vi ska lämna in ett klart arbete på torsdag klockan halv 3.
så imorgon kan jag soova ut.. guld värt.
sen på fredag ska jag till läkaren på förmiddagen så blir bara halvdag där med.
och till helgen bär det av till Bro på läger.
det är hur min vecka kommer se ut, blandat med en hel del öppna hus också.

jag, jennifer, sofie
. lördags
nu ska jag sova, ska trots allt vara hos sofie vid 12 imorn.. hehe. Godnatt

Elin

HAHA eller hur sara samma här! skulle också vilja veta vad som gick snett egentligen haha! ;)



2010-01-26, 16:18:37 URL: http://grymtskon.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?