Time for a movie.

2010-02-23, 20:48:46 / Kategori: Texter och annat

Min låtsaspappas kompis kom hit med 20 filmer, och jag rotade även fram lite godis som stod längst bak i skafferiet. Så jag ska strax krypa ner i soffan, fast lär ju ta ett tag att bestämma mig vilken jag ska se..
The ugly truth funderar jag på :)
Haha spellerill, ska först av allt svara på några till frågor jag fick..



Vad har du valt för gymnasium?
-
Jag har valt 4 olika gymnasium. Thorén buissnes school, Blackeberg, NTI och Jensen norra.
På alla är det inriktning sam-media, sen tänker jag välja till textkommunikation som man kan göra på nästan alla. Men på Blackeberg har jag valt Sam-Kultur.

Vad vill du bli när du blir större?
-
Ska jag vara helt ärlig har jag ingen som helst aning, och det känns väldigt konstigt om man är tvungen att veta det när man är 15 år och inte har en aning om hur arbetslivet ser ut. Är inte omöjligt att jag vaknar upp om 4 år och kommer på att jag vill bli forskare inom radioaktiva ämnen kanske? Haha okej, det är omöjligt..
Menar bara på att jag kanske senare i livet komma att bli något som jag inte har en tanke på just nu.
Därför försöker jag välja en någorlunda bred linje och inte alltför yrkesinriktat, och därför utgår jag ifrån sam, och sen valde jag media och kultur för att jag vill ändå ha lite roligt också. Kommer aldrig palla tre år till annars.
jag drömmar. Jag skulle vilja jobba på en reklambyrå, med typ PR. Det skulle vara hur kul som helst!
Mest av allting skulle jag vilja skriva. Bli journalist. Men finns så mycket som är roligt! Tur att det är gratis att drömma!

Vart bor du?
-Jag bor i Hässelby Villastad, kärleksörten för att vara exakt, och Hässelby Norra med min pappa. Om du inte vet var Hässelby ligger så ja, det är en Stockholmsförort.

Hur lång är du?
-Sist jag kollade tror jag det låg på 1.63.

Hur mycket väger du?
- ?!#?@!!
Haha nerå, ca 53 kg.

Är det sant att ditt hår är lila i verkligheten?
-
Hahahah! Nej tyvär, men jag önskar att det var det!

När känner du dig ensam?
-
Ibland kan jag hata att sova ensam. Så oftast är det då jag känner mig ensam.

Berätta vad du har för smeknamn!
Vad tycker du om dom, och hur började du bli kallad för de?!
-
Haha. Jag har har/har haft otaligt många smeknamn. Senaste som dök upp tror jag var kråkan?
Men blir mest kallad, saura, saris, sars och min låtsaspappa kallar mig massa olika polska namn som börjar på s, typ sarovish eller något. Haha nytt varje dag.

 


Anonym

Kan inte du lägga in en bild på dig när man ser din kropp, aldrig sett det.

Asså bara i helbild helt enkelt :)



2010-02-23, 21:21:46

juuuulyyyy ;)

haha, lilla sarovish :D <3



2010-02-24, 18:17:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?