Today's gonna be a good day.

2010-02-06, 13:09:04 / Kategori: vardag


Nu är jag vaken. Och galet taggad på att träffa min vän erika som jag inte sett på länge..
Fick lite nostalgi känslor när jag nyss satt och kollade igenom gamla bilder ifrån sommras.
Man fylls med sån jävla glädje, frihet och värme på sommaren, och det finns en sån gemenskap.
Känslor som jag aldrig lyckas hitta på vintern.. Jag kan knappt vänta på sommaren som kommer 2010.
Den sommaren ska jag och mina underbara tjejer helt klart göra till den bästa någonsin!!

Hur som helst är det ett bra tag kvar tills dom dagarna börjar närma sig. Så jag ska börja med att ta tag i dagen och ska försöka få tag i erika, för som den blivande frisör som hon är ska hon få äran att färga mitt hår.
Kvällen ska också spenderas med henne och jag är övertaggad, känner bara för att skita i allt och spååra.
Sånt brukar gå bra för oss.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?