Svar på frågorna.

2010-02-22, 22:33:56 / Kategori: Texter och annat

är du fortf. kär i viktor? är det han du är så ledsen över?
-
Ledsen? Hehe nej jag är inte ledsen. Inte pga av det iallafall. Viktor har gått vidare med sitt liv, och det gör jag med. Vill ni veta mer om det får ni nog ta och försöka muta mina tjejkompisar!

Vad är du mest nöjd med dig själv? (personlighet och utseende)
Gillar du någon?
-
Jag är relativt nöjd med den jag är. Att vara mest nöjd med någon egenskap känns lite halvsvårt att svara på, är den jag är och ja det har funkat än så länge, fast om jag måste välja något så har jag ganska lätt att bjuda på mig själv, vilket jag tycker är bra, man ska ju inte vara tråkig.
När det gäller utseendet så har jag inga större komplex.. Men det jag är mest nöjd med är nog... mina fötter. Haha nej men mina ögon och mitt hår tror jag. (fast jag vissa dagar vill hämta min brorsas rakapparat)

Nej jag gillar ingen, därimot saknar jag någon, vissa stunder... Är det samma sak?
saga strandberg dahlin:
herregud vilka frågor hon får!!!! hehe, nej men jag har en fråga. Vill du gå på en date med mig i helgen? bara du och jag?? ;) va kan knu...knu...knu... Knuffa träd? :) puss på rumpan
-
Haha! Vi spikar det på lördag.

vem är din absolut bästa vän som du känner att du alltid har vid din sida?
-
Jag har många fina vänner som är bra på olika sätt. Men det finns en som jag känner att jag alltid kan prata med och som nog vet mer än mig än det flesta och det är jennifer.
Men som sagt, gillar inte att välja för allihopa har jag vid min sida.



Trivs du bra i Hässelby?
-
Både jag och nej. Jag trivs bra på så sätt att alla människor jag älskar, och älskar att umgås med finns här. Och dom skulle jag inte vilja byta ut för 5 öre.
Men Hässelby förutom det, så nej. Är väääldigt avlägset, och känner väl lite att det är dags att gå vidare.
Helst av allt skulle jag vilja flytta till Sundbyberg där jag från början är ifrån, och där jag har några vänner, men isåfall skulle jag nog vara tvungen att packa med mig mina underbara partypinglor.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?