Sleepy.

2010-02-24, 23:24:22 / Kategori: vardag

Nu har jag just kommit ur duschen och tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag kryper ner i sängen med  veckorevyn.
Idag slutade jag kvart över 10, jag johan lisa och ogge gick och drog en lunch på kebaben innan vi skulle bege oss till fritidsgården där vi som sagt var jury. Jonte vann! (stort)
Sen var det snabbt till hässelby strand på ledarutbildning. Sen middag lite snabbt i strand innan vi åkte upp till Vällingbykyrkans ungdomsgård, där det var uppträdanden och annat. Så jävla duktiga allihopa!
Kom hem för typ en timme sedan och nu vill jag bara lägga mig i sängen..
Jag behöver verkligen a break nu. Min vardag bli verkligen för pressad såhär i slutet av veckan. Nej tacka vet jag att det är helg snart.. Ett ord, fem bokstäver, s-p-å-r-a




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?