Står skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

2010-02-22, 17:31:28 / Kategori: vardag



Sitter och chillar och gör ingenting alls, lyssnar på lite coldplay sådäära. Har vart i skolan som bjöd på lite fin besök av joss fanny och jerkie, och på eftermiddagen åkte vi skridskor, det var faktiskt riktigt mysigt.
Ska strax käka middag sen ska jag till mormor min! Ska fika lite och sen ska jag ge henne i uppgift att sticka en stor puderrosa halsduk till mig :) ska bli ekonomisk! Hehe nej tycks ha svårt att hitta en som faller mig i smaken och jag är i stort behov av en ny halsvärmare, så återlämnar det till min gulliga mormor.
Undrar om jag också kommer kunna fixa sådant till mina barnbarn när jag är gammal och grå, tror nog inte det..
Jag kommer bli den mest misslyckade mormor'n någonsin, kan varken sticka, virka eller laga mat!

- Fråga gärna flera frågor, hehe helst några som inte är riktade mot mitt kärleksliv ! :)


Anonym

Vad har du valt för gymnasium?

Vad vill du bli när du blir större?

Vart bor du?

Hur lång är du?

Hur mycket väger du?



2010-02-23, 17:08:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?