I mitt nästa liv ska jag bli en blå Na’vi.

2010-02-11, 21:47:03 / Kategori: vardag
Helt klart. bara så alla har det klart för sig..



Idag började min dag med ca 3 timmars "sitta på en stol tyst och skriva en uppsats till nationella" aktivitet och sen 2 lektioner till.
Nationella gick bra, var andra delen i svenska och jag tycker att det är relativt lätt än så länge.
Men ska inte säga för mycket, vi ska ju trots allt ha nationella i både matte och no, så jag håller det osagt tills jag gjort dom proven med.

Efter skolan hann jag hem en snabbis innan jag och min syster åkte in till stan, vi kollade runt en liten stund innan vi åt en väldigt glamorös middag på mcdonalds. Sen mötte vi upp min pappa och vi gick och så Avatar i 3D på Rigoletto..
Jag blev väldigt positivt överaskad av den filmen måste jag säga! Trodde inte att dom där blå utomjordingarna skulle ta mig med sån storm. Var helt tagen hela filmen av känslan, dramatiken och allt.
Skit bra. Och så värd att se.

Nu är jag hemma och sitter och små kollar lite på Made in Sweden, men funderar på att dra mig till sängen.
Är så himla trött hela tiden, får inte nog av att sova.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?