Bjursås 13 timmar.

2010-02-04, 21:22:55 / Kategori: Bilder

jag och lisa.

jag och charlie bror!

mina fina flickor lisa sofie och emelie.

jag johan patrik och emelie.

(betydligt mer bilder ligger ute på Face.)

Hejsan hoppsan.. Jag är heeeeeelt död.
Imorse var det uppstigning vid 05.15 för min och Sofies del, som sov här.
Vid 6 traskade vi med halvtunga steg upp till skolan för en 3 timmars lång bussresa som tog oss till Bjursås!
Där har dagen spenderats med mysiga människor, helt galet roligt har vi haft.
Jag fastnade bla i typ en meters snö hög och satt fast där, haha och vi lurade upp emelie i några svarta backar även i år!
Vi var hemma typ halv 8 och säger bara att i sånna lägen är det skönt att bo 5 minuter ifrån skolan...

Nu ska jag ta ett varmt bad, sen sova. Gonatt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?