28 februari.

2010-02-28, 18:12:14 / Kategori: vardag
Hejsan.

Jag har precis ätit en riktigt god middag. Är hemma nu efter en natt i sundbyberg.
Åkte till Saga igår på dagen någon gång, hon mötte upp mig och vi gick och solade, fikade och lite annat.
Hjälpte även en gammal man som hade ramlat stackarn.
Sen gick vi hem till henne, åt en middag och tog det lugnt innan vi gick hem till Zebulon..
Var där hela kvällen, sen gick vi hem till Saga och kollade på Prinsessa. En riktigt bra film, som jag rekommenderar stark att se. När man ser den väcks verkligen tankar på vilken ytlig värld vi lever i..
Well well, mamma plockade upp mig vid 3 och vi åkte till vällingby och kollade runt lite.

Så vad händer ikväll? Jag skulle först på bio med mina syskon och se Shutter island, vi var övertaggade på att se den men så fanns det inte några platser kvar.. Typiskt. Så nu överväger jag om jag ska träffa erika och jossan eller stanna hemma. Är man med dom händer det ju alltid galenskaper och jag känner mig inte helt hundra så kanske stannar hemma med min syster och tare lungt. Vi får se vad som händer :)
Nu ska jag iallafall ta en dusch!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?