Ljusblåa dagar har redan flugit förbi!

2009-09-07, 21:59:13 / Kategori: vardag

hej bloggen!
Nu är jag hemma i mitt andra gula radhus igen, sitter och kollar på en film på trean med mamma.
Lite smått underhållande !
Imorn ska vi, en tredjedel av niorna till Tekniska museét hela dan -.-  Inte direkt råtaggad, men börjar halv 10 så det är ganska lungt. Efter ska jag och sola med emelie. Jerkie skulle egentligen fixa mitt hår imorn också men hon fick andra planer så vi får ta det till helgen.




Idag kom jag på när jag satt i bilen påväg från pappa att det är fanimig redan september, och det är mörkt redan vid halv 8! Innan vi ens hinner reagera kommer det vara oktober, 8 grader, regn och mörkt vid 6!
Ångest. Ren jävla ångest. Vill spola tillbaka tiden till maj och göra om hela sommaren, leva den fullt ut.


Sommaren är fett med kort




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?