ska det va så ska det annars vill jag inte ha det

2009-09-11, 22:15:59 / Kategori: vardag
ja, sjävklart är det jennifer som gästbloggar här också. läs heyjosefin.blogg.se så ser ni ett gulligt inlägg från mig där ocskå. iallafall som ni kanske läst tidigare som kom jag med en frisk vind till en sjuk sara (fast frisk egentligen) efter jag hade slutat. jag livade upp stämningen och vi åkte upp till vällingby för attt köpa slingor som sara håller på att fixa med nu. en sjukt ful mössa har hon på sig men blir rätt sör på henne :) erika som går frisörlinje håller på att fixa med det nu, vi är hemma hos josefin, men fanny ocy jocke också. vi har det mycket mysigt och jag nöjer mig med att gästbogga hos mina kära vänner, pallar inte skaffa egen blogg. mmmhmhmhm vääldigt intressant, sååå ska taagga långt nu. vi hörs, tja!



älskar den här bilden, så den får det bli när jag bestämmer :) HA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?