niGhty.

2009-09-14, 23:07:48 / Kategori: vardag

Nu gör min madre ett nytt försök att skjutsa hem min syster, men dom har vart borta länge så vet inte vad som händer.... Kanske blev sprängda i luften!!
Jaja nog snackat om betongen som är såå farlig..

Hade skolfoto idag och det gick väl antagligen åt helvete, har aldrig blivit ens ok på ett skolfoto.
Man lyckas alltid få in den"perfekta" minen, jag har gjort allt, blundat, storflinat och det som jag aldrig kommer glömma... Lipat. Femmans skolfoto i Hässelbyvillastad klass 5b nere i högra hörnet, ångest säger jag bara.

Hur som helst väntar det och se. Påtal om ingeting har jag ångest över skolan just nu, ligger efter i allt och orkar inte ens öppna böckerna.. Varken i skolan eller hemma. Jag har aldrig haft problem i skolan, men det här bådar inte gott. Aja får försöka ta lite nya krafter. Fast det är inte så satans lätt..

Nu ska jag ringa viktor, han har antagligen också ångest eftersom djurgårn förlora. IGEN.
Puss och godnatt bloggen!

pssss. Bildtorka, jag vet. Men det kommer.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?