Modemet has arrive!

2009-09-02, 19:40:06 / Kategori: vardag

Äntligen har min kära mamma hämtat ut mitt modem och det är installerat och klart.
Skönt.

Sitter med min syster och kollar lite på tv, jag är (som jag vart hela den här veckan) sjukt trött..
Emelie ringde och försökte dra med mig till hux men jag orkar verkligen inte!
Och sen ska jag ändå träffa erika och joss senare.
Men jag taarelungt.
Har inte haft så mkt för mig idag, efter skolan som slutade halv 4 åkte jag med jennifer till vällingby och gjorde några inköp. Bus, ett par jeanstights, en tee med tryck och leopardtights ifrån gina.
Träffade viktor en snabbis också innan jag drog hemmåt.

Nu ska jag fixa saker på datan, msn,musik och annat puss!


julia

va söt du är hjärtat :)



2009-09-02, 21:07:18 URL: http://cusion.blogg.se/

Anonym

vem viktor? :)



2009-09-02, 22:14:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?