Lights will guide you home,

2009-09-07, 18:10:48 / Kategori: Music

Sitter och äter middag och lyssnar på lite coldplay, kärlek.
Idiotiskt att man inte gick på dom i augusti... menmen, dom kommer åter!
Har varit hos viktor hela eftermiddagen, åkte dit efter jag varit i vällingby (solade, köpte en halsduk och ett linne på gina) och åkte till vällingby efter skolan med emelie. Haha vände helt och hållet på dagen nu menmen you get it! Ikväll tror jag att jag flyttar tillbaka till mamma.. Saknar min säng! Några nätter räcker hos pappa, sen vill man bara tillbaka till mamma och alla grejer. Aja ska packa ihop allting så jag har det klart iallfall, även om jag inte drar försen senare.



Fix you, stört fin låt.. Chris martin skrev den till sin tjej när hon led av aneroxia. Cute ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?