Har du duschat på länge ??

2009-09-12, 11:47:15 / Kategori: vardag

Nu är jag på benen och har just ätit frukost. Ska hoppa in i duschen och fixa mig och sen ringa viktor och se om det går och få liv i han. Ska vara med han idag det är mina ända planer, förutom att jag ska på middag hos Julia klockan 7. Så måste upp och köp present till henne också ! Så ja, jag har nog ganska mycket planer ändå.
Nu ska jag ta en låååång vaaarm dusch.


HAHA MÅSTE BERÄTTA PÅTAL OM DUSCH
, Igårkväll när jag erika och jennifer anlände till jossan infart så säger erika;
-Oj vad det luktar fisk här, har du duschat på länge sara?
- Haha det ska jag säga till jossan när hon öppnar dörren.
Dörren öppnas och där står jossan (tror jag)
- Tja har du duschat på länge eller?
Men där står ist josefins kära mor som ser oerhört förvånad ut.
Var liite pinsamt med tanke på att jag inte träffa jossans mamma så himla mkt, men hoppas hon tog det på skämt!

Nu ska jag iallafall ta en varm och lång dusch. Hörs senare.


FEBB

HAHA! fett skön. :P



2009-09-12, 15:42:55 URL: http://febb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?