En underbar kväll!

2009-09-05, 01:00:45 / Kategori: Music

Nu är jag hemma. Konserten var sjuukt braaa. HH är så galet bra live så det finns inte.
Folk i publiken grät och skrek av glädje och känslor. För hans låtar väcker verkligen känslor inom en.
Han började med Tro och tvivel, helt underbart fick igång draget på direkten och avslutade med Kom igen lena.
Eller så länge vi var där, vi gick innan sista låten. Köpte en teeshirt också, svart/vit med klassiska håkanbilden på!
Iallafall åkte vi hem strax efter 10, passade på innan alla skulle ut och med bussarna..
När vi väl var i hässelby efter lite om och men så träffade jag en arg viktor innan jag traskade hemmåt.

Nu ska jag nog kolla på en film innan jag sover, men först ta en alvedon jag har sveriges största mensvärk!! Notera sveriges största......... puss




Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?