Between the lines

2009-09-13, 18:46:20 / Kategori: vardag

Hejsan! Jag ligger och gör ingeting, kollar runt lite på fejjan och väntar på mat.

Imorse gick jag upp tiidigt tycker jag, halv 10.. Någon timme senare mötte jag Viktor i hässelbystrand och vi gick hem till honom. Första gången jag var hos hans mamma, trevligttrevligt.
Vi spenderade halv dagen med att kolla på Madagascar och sen åkte vi till Orion och mötte dom andra och vi gick vidare till Jakob där vi var ett tag. När viktor skulle jobba gjorde jag sällskap med han hem och det är i stortsätt allt jag gjort idag.



MIN KVÄLL SER UT SÅHÄR :) Nu ska jag äta och kolla på top model ! puss


Anonym

är ni tillsammans? :)



2009-09-13, 20:51:56

Anonym

har du sett vad saga och sofia skrivit om dig i deras blogg?



2009-09-13, 22:24:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?