Sex and the city.

2009-10-26, 18:14:37 / Kategori: vardag

Erika stormade in mitt på dagen och räddade min dag med hela sex and the city skokartongen och en kladdkaka som vi vispade ihop snabbt. Vi planerade även våran flykt ut ur Sverige när vi båda gått ut Gymnasiet.
Kortfattat så sticker vi på direkten, gifter oss rikt och lever på andras bekostnader såsom alla gjort mot oss, som jag uttryckte mig så fint!
Anyway hon gick efter cirka 4 avsnitt och nu har jag sett 3 till med min kära bror..
Visste inte att han var into that men men haha.

Nu ska jag ta ett bad innan jag fortsätter kolla på serien, förhoppningsvis om min feber håller sig nere kommer erika och joinar mig igen!
Nu tar jag med mig min ipod och sjunker ner i ett skumbad.. Puss.

Finns ingen som lyser upp mina jobbigaste stunder som hon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?