Im back.

2009-10-26, 11:12:43 / Kategori: vardag

Hej bloggen!
Det var 20 dagar sen jag upptaderade sist, inge vidare jag vet. Men har vart skönt att inte skriva på ett tag.
Men kanske dags att börja bli lite mer seriös och skriva lite igen, för min statistik gick upp rejält innan jag slutade!

Förutom lite privata problem så har inget speciellt hänt, höstlovet startade idag men som vanligt ska jag ha otur och bli sjuk.. Hög feber, kramper, halsont, försyld.
Hoppas det inte håller i sig mer än några dagar så man kan få ha lite kul också!
Är ju faktiskt halloween i helgen, så lite planer har man ju..
Jaja, vi hörs vidare nu ska jag lägga mig och sova lite om det går, vaknade halv 6 imorse har varit vaken sen dess..


Precis som jag har några av mina älskade tjejer dragit igång sina bloggar igen, check them out.
Jessica
Erika
Och tre gamlingar!
Emelie
Fanny
Josefin




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?