Vinterjacka.

2009-11-29, 21:47:36 / Kategori: Kläder/Smink

Jag sitter och surfar runt på blocket, tradera och massa andra sidor för att byta min fluffiga fjällis mot en fjällräven polar eller en fjällräven eskimo.
Eller kanskekanske en greenland som också är väldigt snygga, men frågan är om dom är varma för dom ser rätt så tunna ut.. Någon som vet?
Har i alla fall tröttnat big time på min fjällräven som varenda liten snorunge har..
Så om någon vill köpa en fjällräven i färgen typ mörkblå/grå, eller sälja en fjällräven polar i färgen svart, eller brun så hör gärna av er!
Bilderna är på någon av dom jag vill ha.


Anonym

ta den fjällisen på nedre bilden! den är sjukt skön! man fryser inte ett dugg ;)



2009-12-07, 15:48:14

Anonym

ta den fjällisen på nedre bilden! den är sjukt skön! man fryser inte ett dugg ;)



2009-12-07, 15:48:23

Sara Ida Johansson

ja det är den jag ska köpa nu , verkar ju as varm..



2009-12-07, 19:20:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?