sovning!

2009-11-29, 01:31:54 / Kategori: vardag
hey, har precis kommit hem ifrån Lisa..
Kvällen började och slutade där.
Vi var nere på lyktan mesta delen av kvällen och kollade på albin som sagt, as bra var han! cred.
Och jag måste säga att jag är en jävla mes när det kommer till påtända äckel i hässelby gård..
Fast det låter väl inte så konstigt? Iallafall, jag har fördomar om alla som ser obehagliga ut en lördag kväll..

Nu är jag väldigt trött blandat med att jag typ fått en allergiattack av gooosen.. Lisas katt -.- Jag gillar inte katter...
Haha. Sov gott.

Lisa

sovning? det var ett nytt ord, typ som HÅNING (nalle puh) ;) älskar dig snuttipluttan, trots dina otroligt puckade reflexer när killar frågar oss om kuk ;)



2009-11-29, 22:09:56 URL: http://lisafia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?