snabbt.

2009-11-25, 07:45:21 / Kategori: vardag
Godmorgon, godmorgon bloggen..
Jag måste bara säga.... Fan va det är mörkt ute! Helt bäcksvart ju..  Och snart måste man ge sig ut i skiten.
Sofie kommer hit om ett tag och vi ska ner till Åkis och handla lite lussebullar, har läsdag hela dagen idag så vi ska mysa till det lite :)


Såhär känns vädret numera.

Igår efter skola åkte jag och sofie till henne och lagade ihop lite middag, pluggade.. skulle vi göra men blev inte av, istället tog det en timme innan jag äntligen hade fått med henne ut i friska luften och vi sprang spåret.
Rekord blev det också!
Sen väntade en lång dusch, dh och lite plugg..

Nu måste jag rusa och borsta tänderna innan jag ska bege mig ut i denna mörka värld.... buhu.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?