Raastlös.

2009-11-16, 20:01:11 / Kategori: vardag

Puuh äntligen hemma efter en hetsig dag.
Gick upp 6 imorse och vid 7 åkte vi mot mamma jobb, men när vi kom dit så var det tomt på ungar.
En timme senare.... fortfarande tomt på barn.
Efter ca 2 timmar droppade det in två stycken.
Resten var hemma och hade influensan.
As tråkigt, eftersom själva anledningen till att jag ville åka dit var för att vara med söta ungar :)
I alla fall dagen gick rätt snabbt och vid halv 5 åkte vi in till sumpan, mötte upp min syster och åt middag och jag köpte ett par mysiga vantar.
Sen kollade vi på 3 lägenheter innan vi åkte hemmåt.

Nu är jag über rastlös och ska nog ut och ta en promenad, ska bara ragga upp någon som vill joina mig :)


Så uttråkad är  jag.. fast mer




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?