Prov

2009-11-27, 11:32:56 / Kategori: vardag

Godmorgon. Eller jag vaknade för ca 2 timmar sen, menmen..
Har bara gått runt i myskläder hela dagen och tagit det lungt, skönt att slippa stressa.
Har suttit och upptaderat minnet till provet jag ska göra om en timme och det känns faktiskt som om det kommer gå riktigt bra.
Om tre kvart kommer sofie hit (hon är också sjuk) och vi ska gå upp till skolan och göra provet.
Gör det hellre nu än på tisdag morgon klockan 8.


Senare ska jag till pappa, byter idag så blir där iallafall över helgen.
Hoppas jag mår bättre så jag slipper sitta inne hela kvällen för det har jag ingen som helst lust att göra..


Såhär brukar det se ut när jag ska åka hem/bort till min mitt andra hem, den jobbiga delen med att ha 2 ställen att bo på -.-




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?