Onödigt vetande i tråkighetens stund.

2009-11-14, 02:12:39 / Kategori: Texter och annat
okej.. det här är inte okej.. jag sitter och gör tråkiga test. tom sova vore bättre. men det skiter jag i :)

Tio första
- Första bästa kompis:
Saga
- Första bil: Pappas gamla röda ford?
- Första kärlek: adam antar jag :)
- Första husdjur: Michael Owen, min systers kanin.
- Första semester: Turkey
- Första jobb: hihi arbetslös ;)
- Första köpta skiva:
- Första piercing: Har inga piercingar, förutom öronen på 4 ställen.
- Första konsert: Backstreet Boys tror jag.


- Sista alkoholdrycken:
öl
- Sista bilfärden: Påväg till padre
- Sista filmen du såg: Sex and the city
- Sista ringda telefonsamtal: Carlos
- Sista bubbelbadet: Igår
- Sista spelade CD: spotify, melissa horn :)
- Sista kyss: edward cullen kom förbi nyss
- Sista gången du grät: några dar sen kanske (men jag gråter nästan aldrig egentligen)
- Sista måltiden: fläskfile o pomm

har du någonsin
- Blivit arresterad: Nej, jag har nickelallergi och får utslag av handklovar konstapeln
- Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär men nästan,  i en annan värld som kallas thailand, men det höll i 3 dar tills han åkte hem. typ.
- Varit på tv: Inte vad jag vet
- Fått ditt hjärta krossat: Im still alive :)
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, det lät väl ganska dumt.
- Busringt till någon: hetalinjen med lisa rebecca och elin. fniss vem kan låta bli..

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. Min I-Pod
- 4. Mina garderober
- 5. Mina vänner som jag samlar på i en burk!



Val
- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let´s Dance: bonde söker fru. fan vet jag.

Två saker att göra innan du dör
- 1. Leva livet fullt ut med ett leende på läpparna
- 2. Flytta ifrån Sverige och bada i öppet hav med hajar och delfiner!

En sak du ångrar 
- 1. Att jag anförtror mig åt folk för lätt. Har för höga förhoppningar och ser det bästa i folk, fastän ingen är som man tror. Vad du ser i horisonten är sällan vad du får vetdu.



jag är hungrig och fett oseriös just nu.

Renée

sv: kul att du är med :) Lycka till!



2009-11-14, 10:20:41 URL: http://reneesmedhult.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?