Nu har man flinat åt hela sverige.

2009-11-20, 14:23:22 / Kategori: vardag

Haha till och börja med- Jag dör åt bilden och mitt smajl i tidningen, tur att bilden var liten säger jag bara!
Inga mera kommentarer om det.


Slutade 1 idag, dagen bestod bara av en as skön föreläsare som vi lyssnade på i typ 2 timmar.
Ganska uttdraget man killen var hel skön, höll föredrag om förändringar och positivt tänkande.
En mening jag och charlie beskriver dagen med- Jag är bäst. Men inte bättre än någon annan.

Nu är en efterlängtad helg äntligen här! Jag har inga större planer förutom att jag ska till sumpan ikväll, sover nog också där.
Men tills dess ska jag plugga engelska. okej. lär ju inte plugga ända fram tills dess, men you get it!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?