new moon

2009-11-22, 00:23:00 / Kategori: vardag
Haloj!
Känns som som om det har vart onormalt mycket filmtittande idag.
Först såg jag nya Twilight filmen i en fullsatt biosalong i vällingby, och ja, alla vet nog vad jag har och säga om dom manliga skådespelarna i den filmen.. HERRE MIN GUD!! give me some of that . tack.
Sen vid 10 efer bion åkte jag hem till Simon för lite mer filmtittande, men den filmen var kass för den gulliga tanten dog. Jag klarar allvarligt inte av att se när gamla människor dör i filmer, det är ju så sorligt!
Och sen tyckte Lisa att jag var insocial så jag drog hem! Haha ett liiitet internskämt oss imellan. Fniss.

Tidigare idag var jag i barkarby med min pappa och handlade lite, och så var vi inne på bauhouse(felstavning) och jag får ångest när jag ser det jag såg!!
Julpyntning och människor som står i kassorna och ska köpa julgranar.
Julgranar! I November?! Brukar det vara så eller är det jag som är lite efter ? Antagligen.
Men varför ska man hetsa så j**la mycket, julen kommer ni kan ta det lungt.
Jag tycker iallafall man borde införa en lag att allt som har med julen å göra borde ha "bäst efter" datum!


Innan jag säger godnatt:



Vem:

Skrev du senast till på msn?
– Adam
Kramade du senast? – Henke tror jag
Kan du lita på till 100%? – Jennjenn
Är den finaste personen som finns?- men åå som om man kan välja en, okej 2 mina syskon :)
Vill du vara med just nu?
Ringde du senast? - lisa
skicka ett sms till dig senast? - Albin
Skickade du ett sms till senast? - Albin

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu
- nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - någongång någonstans, kanske.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – nej har hjärta av sten (önskar jag)
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Nej


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
– antagligen
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smygit ut utan lov - kan ha hänt
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet – hemligt
Jag har fuskat i ett spel – klart, lärde mig fuska av LINDA ARNBLOM!!
Jag har struntat i ett prov – nej



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol -
ja
Jag kan inte svälja piller  - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej, klarar mig bra på alvedon :)
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - säkert
Jag har vaknat gråtande - hur går det till?
jag har somnat gråtande – ett antal gånger


DÖDEN

Jag hatar begravningar -
ja så in i bängen.
Jag har sett någon dö – nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – ja
Någon nära till mig har begått självmord- nej, peppar peppar!


Så godnatt :)




Becca

villket program använde du näru gjorde din hetaher? :)



2009-11-22, 13:57:48 URL: http://alnesjo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?