Måndag

2009-11-09, 21:35:46 / Kategori: vardag

hey.
jag har aldrig påstått att jag är en aktiv bloggerska, inte därför jag skriver heller för den delen?
är nog mer för att det blivit som en vana antar jag.
okej anledningen till varför jag skriver detta är för att jag inte skrivit sen i lördags, och som alla vet är det måndag idag. jag gick hem från skolan efter en och en halv lektion, pga av något som jag inte ens själv vet varför. ingen ork kanske. eller för att mitt huvud dunkade i 190.

hursomhelst så gick jag hem och tog ett långt varmt bad och sen kom min kära syster till min undansättning.
hon spenderade dan med mig, och senare ringde vi hem vår kära bror också och vi lagade ihop en liten middag alla tre syskonen. inte ofta vi gör sånt :) med tanke på att vi har tre olika hem.

nu känns det som om jag suttit och pratat i telefon i 4 timmar, mitt öra är alldeles varmt haha.
blir inga korta samtal när man ska prata med erika och jennifer inte!
nej nu ska jag leta fram något "nyttigt" i köket och sen?? antagligen kolla på tv :)
JUSTE LISA LETIZIA HANNA H GUSTAFSON OM DU SER DETTA RING MIG, PÅ DIIIRR.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?