Långskrivning.

2009-11-14, 00:32:46 / Kategori: vardag

Hey strangers.
Jag har haft så lite att göra att jag inte ens hunnit blogga?
Okej det där doesn't make any sence att all men jahjah.

Igår åkte jag in till stan efter skolan och mötte upp min syrra, vi gick en låång runda på åhlens city och förfarades över alla julgrejer som väller över alla butiker..
Min familj är inte så into julen, vi ligger hellre på en varm strand än åh äta brända prinskorvar och kolla på ett program som man kollat på varje 24 december klockan 15.00 i hela sitt liv.
Har vi (jag) tur så slipper jag den här julen och för verkar som typ teneriffa lockar min motheer just nu, men det är en hemlis så sch säg inte till nån :) (;
Hur som helst så strosade vi runt där ett tag innan vi åkte till traneberg och kollade på en lägenhet som var den sötaste lilla etta jag sett.. Bara så ni vet liksom.

Idag har jag inte varit i skolan, skönt.
Hade läkartid vid 10, sen orkade jag inte gå dit.
Åt en sallad när jag kom hem och sen la jag mig och sov. Helt död.
Även fast jag har krafter så vägrar min kropp ta dom tills sig just nu, är trött hela tiden och känner mig som ett vrak..
När jag hade fått lite liv i mig så fräschade jag till mig och packade ihop lite saker och sen åkte jag ner till pappa.
Har inte vart här på.. 5 veckor? eller något sånt.
Blir tokig när jag kommer hit och min icke käre bror använder mitt rum som avbelastning för hans saker, hans jävla kläder, hantlar och alla hans träningsskitsaker liggandes överallt! jobbigt läge......
Men han gottgjorde med en middag så det var okej för denna gång :)

Mina planer att träffa lisa snuttan som jag inte sett sen jag inte vet när
(som förresten ska vara med i en reklamfilm!! För bläckpatroner hahaha, men ändå. Så duktig du är älskling!) kraschade när jag var tvungen att hjälpa pappa med rummet, ska byta rum hos pappa och eftersom jag är här så sällan så måste jag planera tiden här väl och det var tydligen ändå tiden på denna helg som han hade tid för ombytet.
Så jag har burit saker och fixat hela kvällen.. Man kunde ju haft det roligare.

Jah Jah. Nu ska jag kolla på en film, imorn bär det av till stan gånger 2.
Först för en shoppingrunda med july, (kaos på hm imorgon alla! Jimmy Choo kollektionen släpps, iii :D )
Sen middag men tjejerna.


det där är också en hemlis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?