Check out DN imorgon !

2009-11-19, 17:04:49 / Kategori: vardag

Dagen har vart riktigt skön faktiskt.
Imorse mött jag upp klassen i Barkarby och vi åkte in till gymnasiemässan i Älvsjö.
Stort stort och kaosartat men lite klarare blev det ju..
Hitta några skolor som verkade intressante så blir väl at gå på några öppna hus veckorna framåt.

Iallafall när vi satte oss ner för att vila lite så kom det fram två snubbar ifrån DN som ville intervjuva och ta kort på mig och Emelie, för att publicera det i morgondagens DN.
Så mitt fejs är med på sista sidan i DN imorgon hihi..
Efter mässan mötte jag upp min mor i vällingby för en fika och lite shopping, fick med mig en söt tröja från åhlens.
Sen när vi skulle åka och handla mat i åkis inträffade en annan lite små rolig sak, jag och mamma gick in i den ny öppnade klädes/inredningsbutiken i åkis och då började butiksägaren fråga om jag kunde pröva två par byxor som dom fått in endast 2 exemplar av.
Så jag fick byta om och ställa mig och modellera där.
Haha hel knäppa, men byxorna var vrål snygga och dyra!
Haha synd att jag inte kunde få lite respons och typ få ett exemplar för min insats..


Nu ska jag strax äta lite mat och sen ut och springa med sofie! Peace




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?