Jag hatar och se ditt stora feta smile.

2009-11-25, 21:48:22 / Kategori: vardag

Hey. Sitter och pratar i telen med albin(aka carlos), är lite svårt att skriva medans men gör ett försök.
Läsdagen idag var sjukt slappt, den ända vi gjorde var att.. LÄSA. + en liten film.
Efter gick jag och sofie till mig en stund innan jag åkte till kyrkan på ledarutbildningen.
Sen bärde det av hem snabbt för att plugga. Sjukligt mycket plugg den här veckan+nästa..
Och påtal om sjuk så är det nog vad jag börjar bli, jag fryser som en idiot och min hals börjar kännas som en taggbuske.... (?) Ingen vidare bra beskrivning av vilken känsla jag har i halsen. Men jaja :)
Nu ska jag nog prata vidare, blev lite halvsvajigt inlägg av att göra två saker samtidigt !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?