fyra franska läxor är bättre än fyra timmar i kyrkan??

2009-11-11, 17:54:37 / Kategori: vardag

Okej nu vad jag vrång, det är jätte kul och mysigt i kyrkan :)
men jag har franska prov om mindre än en vecka så kände att jag behövde satsa lite.
jag gör inga större insatser när det gäller franskan..
Så ledarutbildningen fick jag lägga åt sidan,det handlar om att prioritera!

Dagens höjdare måste vart idrottslektionen då redskapsgynmnastiken slutade med att jag emelie och sofie låg i en hög och brottades! OM det var kul!!
Tillochmed lite blod spilldes, och en hel del svett, med dock inga tårar (som tur var)
Kul vad det iallafall, får mig att sakna kickboxningen faktiskt.
Även fast det var länge sen så måste det vara det bästa sättet att ta ut sina agressioner,
kanske är dags för mig att slå lite på tobbes boxningsäck?

Nu ska jag plugga,


Elina

Hej! Kika gärna in på min blogg och delta i mina tävlingar där du kan vinna presentkort värde 500 kr och skönhetskit värde 800 kr. Är flera bloggare som har dessa tävlingar, och det gör ju inget om du är med i en likadan tävling hos någon annan, det ger ju bara dubbel vinstchans =)



2009-11-13, 17:36:42 URL: http://xxelinaxx.blogg.se/

Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL,LÖSHÅR och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M



2009-11-13, 21:51:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?