Förhoppningar lika höga som moln.

2009-11-01, 19:36:13 / Kategori: Music
hello, jennifer har precis börjat dra sig hem mot jakan och jag sitter ensam, familjen är på bio.
Igår började kvällen hos joss, utklädda och fina var alla. Middag och massor med prat innan vi mötte johan tollen och charlie, som också var utklädda och fina. vi var i en lokal i lövsta hela kvällen som slutade hos erika.
imorse drog jag jennifer och fanny hem till jossan och hämtade lite kvarglömda saker innan vi åkte hem till mig och fräschade till oss.. inte gjort mkt annat idag.

nu sitter jag och väntar på ett samtal från en vän medans jag lyssnar på stört bra låt, passar bra vad jag känner just nu också! lite empati och sympati tack!



Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha

Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati
Inga kan ta fel på varann som vi




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?