den dagen jag lämnar det här bakom mig !

2009-11-23, 21:38:29 / Kategori: vardag

Kom precis hem ifrån sumpan, åkte dit när jag slutade, mötte upp saga och vi köpte lite thaikäk.
Gick hem till henne och åt och myste lite, tog ett bad i bubbelbadet, och shit vad jag älskar att bada det är så mysigt särskilt under dom kalla årstiderna, det är verkligen guld värt!

Senare drog vi oss ut och träffade samuel,alex, leo och zebluon en stund innan jag åkte hem till betongen igen.
Jag har märkt att jag blivit mer och mer imot hässelby på senaste tiden, allt känns så gammalt, vanligt och trist, människorna, alla platser. 
Även fast jag bott här i 13 år nu, så nej gud vad jag längtar till den dagen jag flyttar.
Det ända jag skulle sakna är mina underbara närmsta vänner, men annars finns det inget.
Men men, some day...

Nu är det något som väntar på mig där nere så jag måste rusa :)
puss&kram


Jenn

jaa du skulle nog sakna mig liite för mycket snuttan ;)



2009-11-24, 19:46:25

Sara Ida Johansson

Om jag skulle!

Och den risken får vi inte ta..... än iallafall !



2009-11-25, 07:46:21 URL: http://sarajohanssson.blogg.se/

bob marley

sumpan är väll lite mer betong än VILLAstad:P



2009-12-01, 17:30:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?