Bio ersattes med vaccination.

2009-11-17, 20:10:00 / Kategori: vardag

Jag har kramp i armen! Har precis vaccinerat mig mot svinins..
Var i riskgruppen så var tvungen att göra det på vårdcentralen och sen sitta en halvtimme efter och vänta för att se så jag inte fick någon reaktion -.-
men jag har inte fått några biverkningar än förutom att jag är lite röd på bröstet/magen.

Skulle egentligen på bio med Adam Erika och Viktor Petterson och se 2012 meeen erika mådde inge bra..
Så det blev uppskjutet till söndag.
Fast det var iofs bra för mina studier, för jag har musikprov imorgon, och enligt förra årets nior ska det vara förjävla svårt.. Så det är nog bäst jag tar tag i det innan DH.
Förresten så var Erika förbi och testade sina frisörkunskaper på mig, klippte till luggen lite.
Blev bra, fast inte så himlans stor skillnad.
Nu ska jag plugga hej.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?