baraba.

2009-11-03, 22:12:12 / Kategori: vardag
Har precis sett yttligare ett avsnitt av desperate, hatar när det tar slut, och så äre en hel veecka kvaar. åh!

Innan det var jag och emelie i hbygård för en liten solning, 20minutare. Och när vi skulle åka hem och väntade på bussen kom det två b**tte tjejer och började tjafsa med oss för vi var sååå rasistiiska, och sen bodde vi ju i villastan så vi var ännuuu meer rasistiska. Herre min gud säger jag bara!
Att folk inte har ett eget liv, dom följde oss ändå från hby gård in på perrongen och på tunnelbanan till hby strand bara för att tjafsa, sen som tur var gav om upp! Urggg..
Jaja nu ska jag ta en dusch sen sova. ska försöka sova lite tidigt bestämde jag mig för. puss och godnatt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?