pause

2009-05-12, 19:04:03 / Kategori: Texter och annat

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du: gröna
2. hur lång är du: 163 cm
3. vilken hårfärg har du: Nån nyans av brun :p
4. långt eller kort hår; Ganska långt
5. piercingar i ansiktet: Har ingen, är inget jag vill ha heller. Skulle vara tungan isåfall men nej.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Djupt blåa
7. hur lång skulle du vilja vara: Trivs med min längd, inte för lång och inte för kort :)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Det vet jag inte, blir aldrig nöjd
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar: Naveln kanske men är inte livsviktigt, alla har det så känns inte så unikt längre :p


Senaste du


11.
åt: Kycklingsallad
12. drack: Bubbelvatten
13. du fick sms av och vad de stod: När slutade du idag?<3 från Nicklas F
14. du skrev sms till och vad du skrev: 3 typ :)
15. sa; hejdå
16. kramade: Tobbe
17. kysste: Carlos :)
19. du spydde: kommer jag inte ihåg
20. du skrattade riktigt mycket: Idag när Erika drog mig i håret så jag ramlade på en kille i nian som gick på kryckor!



vänskap

32.vem är du mest med i skolan?; Jennifer, Emelie, Lisa och Sofie
34. din närmsta killkompis; Har alltid varit simon, men vi har glidit ifrån varandra lite senaste åren. Men kan inte säga någon annan än honom, för vi kommer alltid vara tighta :)
35. din närmsta tjej kompis; Jennifer
36. några av dina bästa tjejkompisar: Emelie, Erika, Jossan, Fanny, Lisa, Sofie, Saga
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Saga bor ett tag härifrån.
38. den du har mest minnen med: Saga
39. bra vänner du inte träffar ofta: Julia!
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem? Ja




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?