tjingeling

2009-05-26, 18:24:46 / Kategori: Texter och annat

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej (erika)

Vad står det i ditt femte sms?
jag är hemma :) / richard

Vem ringde dig senast?
Erika

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Hälsondersökning, 27 klockan 11!

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
sony ericsson

Hur många sms har du i din inkorg?
skit många va ett tag sen jag raderade.
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?

Visade du bilden på min mage för emelie ? :( / från alex haha
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?

kall / från carlos

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
20 kanske
Vem är din 13:e kontakt?
Andre

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
"Aschmedt lidl" NEJ!
Ogillar du nr 5?
albin nej :)

Har du varit i hop med nr 1?
adam c, nej!
Vad har din mobil för färg?
rosa
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
suck
Hur mycket kontanter har du på dig?
550 :))
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
jennifer
Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
vit teeshirt, och bh :)
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig men dom jag hade idag var från din sko
Ett ljust eller mörkt rum?
ljust
Vad gjorde du vid midnatt?
sov
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
erika tror jag
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
haha kör på digitalt!
Vilken ålder har varit bäst hittills?
2,  haha nej men ingen speciell :)
Dina värsta fiende?
lidl!
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
två par skor, haha min systers och hennes pojkvän sitter på marken och har likadana converse skor på dig -.- ;D
Vad var det senaste du sa till någon?
hej!
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja :)


anonym

CRISTOFFER VEM?



2009-05-28, 14:39:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?