Monday im in love..

2009-05-11, 18:53:55 / Kategori: vardag
.. inte riktigt men man kan ju drömma lite!

Sitter här och fryser som en... aa vad som nu brukar frysa. Har precis ätit middag och ska snart plugga ännu mera franska, provet är imorn så är bara att kämpa på.
Idag har det varit en härlig dag, vi började skolan 9.20 och slutade 12.50 :)
Jennifer och jag gick hem till mig och gjorde pannkakor, som vi gör varje måndag nu för tiden. Och sen la vi oss i soffan och typ halvsov tills emelie kom.
Vi åkte till hbygård och dom höll mig sällskap medans jag solade, triggar mig själv att sola för måste få en bra bas nu när det snart är sommar! 
Vi åkte sen upp till vällingby och jag köpte en ny överdel till bikinin jag beställde.
Emelie och jennifer åkte och tränade men jag kände mig för stressad och för trött för att träna.
Mötte ellen på bussen så fick lite sällskap hem. Nej nu måste jag verkligen plugga på som fan.. PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?