Långhelgen!

2009-05-03, 19:34:13 / Kategori: vardag
Hej bloggen!! Som ni vet dör hela bloggen när jag är hos min pappa, datan är fortfarande pajj och jennifer har inte upptaderat heller haha.
Har varit en sjudundrandes helg i alla fall.

Valborg började med skoldag som vanligt, lite dålig tycker jag men var bara att gilla läget.
Jag, Jossan och Erika gick hem till mig och solade lite (solning har det varit gott om hela helgen!), innan vi började fixa inför kvällen. Vi gick och köpte käk sen åkte jag och erika hem till henne och gjorde iordning oss.
Vid halv 7 var alla hos emelie och vi grillade, eller rättare sagt så grillade JAG. Hur som helst var det jätte mysigt.
Vid halv halv 9 eller något åkte vi och mötte adam, viktor och dogge i riddersvik innan vi gick en snabbis till majbrasan.
Vi hade inget störrre intresse av att stå där så vi frog hem till erika. Där var det fest och det var riktigt kul..
Ska inte gå in i detalj på vad som hände dära hela kvällen.

I fredags vaknade jag nio av att erika ringde och väckte mig, vi åkte till vällingby vid 10 och fixade lite saker och käkade.
Runt ett tiden mötte vi jossan och vi gick ner och la oss och solade nere vid femknop hela dagen.
Sebbe Ludde och Kevin kom förbi med sebbes lilla båt och vi åkte lite med den också.
På kvällen hyrde vi film och bara degade från valborg.

Igår (Lördag) på dagen var jag hos erika med jossan och gissa vad vi gjorde?.... solade!
Fast jag och jossan var hos erika själva nästan hela dagen, för erika var iväg med jessica och fixade lite grejer.
Men tyckte jag och jossan fördrev tiden väl..
Jennifer kom till mig vid 6 och vi gick över till min granne som hade haft inbrott btw, hur läskigt som helst.
I alla fall åt vi middag där med min familj innan jag jennifer och ullis (min låtsassyrra) gick till bussen.
Jag och jennifer åkte och mötte resten av tjejerna och vi drog till källvesta där det skulle vara någon fest.
Men direkt när vi kom dog allt så jag jennifer och jossan åkte hem till kära hässelby igen och mötte några.
Efter vi bråkat lite i hästparken, mina byxor hade spruckit när jag skulle hoppa upp på jockes rygg -.- haha och annat hänt så åkte jag jocke jennifer jossan och nicklas hem till josefin och flummade. Haha sjukt var det..
Min brorsa hämtade mig och jennifer vid halv 1 och vi åkte hem till mig och sov. Hon drog tidigt imorse och jag har bara legat hemma och inte gjort någonting..

Bilder ifrån hela helgen kommer i nästa inlägg!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?