Kvällen blev annorlunda

2009-05-21, 23:18:03 / Kategori: vardag
än vad det var tänkt.
Planerna på att gå till linus kraschade när jag kom till erika, då fick tydligen inte jag jennifer lisa emelie komma dit.
dags för erika och jessica att dra till linus gick jag och jennifer till lisa.
Köpte godis och kakor på lidl och kollade på tv..
Men det varade inte länge för jag fick huvudvärk som in i helvete och gick hem.
La mig och kollade på tv, men det varade inte heller länge eftersom lisa (X2) ringde och nu fick vi tydligen komma till linus -.-
Bytte om från mjukisar till leggins igen och mötte tjejerna, började gå mot backlura men kom aldrig till linus.
Istället tog vi efter lite om och men bussen till allmänna och där blev.
 Så när det var vi kvar tills emelie's padre skjutsade hem mig.
Var tvungen att vara hemma tidigt.

Mïna änglar, låt ingen trycka ner er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?