ibland har jag flyt!

2009-05-07, 20:50:55 / Kategori: vardag
Nu har jag i säkert två timmar suttit och skrivt 8 sidor med anteckningar till mitt häfte i biologin om könsjukdomar och preventinmedel. Före det satt jag i säkert två timmar till och pluggade engelska som en idiot.
Lite stolt är jag faktistk över att ha fått så mycket gjort.

Imorse började jag 8 med no-labb. Vi skulle "öva" på hur man sätter på kondomer, vi fick öva på ett provrör -.-
och lektionen leddes av den äckligaste vikarien i hela skolan! Usch.
Slutade iallafall vid kvart över tre och då skjutsade rasmus mig till hässelby gård där jag träffade amanda.
Vi gick och solade solarium (behövdes verkligen eftersom jag ser ut som ett lakan!). Fick lite färg iaf!
Cat och linn kom också (två tjejer ifrån min förra skola), och sen träffade vi viktor och nicklas också..
Vid 5 rullade jag hemmåt och nu har jag suttit och pluggat sen jag kom hem.

Härligt värre med fredag imorgon, och kan ni tänka er att det bara är 4 veckor kvar i skolan!? Iallafall för dom i villastan.
Och det betyder att jag drar till turkiet om 5 veckor, GALET skönt.
Nu ska jag sätta mig och rita lite på min serie i bilden som jag inte är klar med än.... Håll ut.


lite brun blev man väl.. med tanke på att jag är osminkad här : )
Hehe ingen kommentar om första bilden!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?