I can't even convince myself

2009-05-06, 14:55:17 / Kategori: vardag

Vet inte varför men har känt mig lite nere hela dagen. Är inte på humör för någonting alls..
Vi har haft en kort dag i skolan så det var i vilket fall skönt, hela förmiddagen hade vi
"worksshop och värderingsövningar"
två killar och en tjej från nån högskola är i våran skola den här veckan och pratar om och gör övningar i identitet och självkänsla typ. VI var med dom i typ 3 timmar, vi fick massa frågor och göra ja/nej övningar. Sen fick vi två papper där det stod Manligt och Kvinnligt så skulle man skriva ner saker som har med tjejer att göra och saker som har med killar att göra.
Sen fick vi tjejer gå in i ett rum med pappret och prata och stryka det på det kvinnliga pappret som vi inte tyckte stämde, och killarna likadant.
Det höll vi på med hela förmiddagen och det var väl halvkul.
Sen hade vi bara slöjd en timme sen slutade vi halv 2.

Måste plugga engelska nu sen kanske jag ska åka och träna.

Hittade bilden på datan och den passar bra för allt jag vill göra nu är att lägga mig och sova under mitt täcke och försvinna




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?