happy goes lucky

2009-05-25, 19:08:16 / Kategori: vardag
Hej bloggen! Har inte varit så aktiv eftersom jag varit i mora hela helgen..
Var med emelie och jennifer en lite stund i fredags, var hos nån kille i vällingby och sen träffade vi cribbe och rasmus innan jag gick hem och packade på en kvart och sen åkte till dalarna.
Har varit riktigt skönt att komma ifrån allting ett tag.
Igår kom jag hem vid 9, medans jag packade upp allting så kom erika hit. När hon gått vid halv 11 så slocknade jag på direkten.
Blev lite halv sjuk i helgen och all pollen gör det inte bättre, så är lite försyld och så..

Idag efter skolan så gick jag och cribbe ( en kille i min skola som jag börjat träffa lite... (: ) hem till han.
Var där hela eftermiddan, och träffade maja en lite stund innan jag gick hem.
Nu måste jag tyvär skynda mig för ska möta erika för en prommis och mycket prat!

Anonym

cristoffer tormord?



2009-05-26, 19:03:59

Anonym

cristoffer tormord?



2009-05-26, 19:04:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?