Fredag

2009-05-15, 20:34:05 / Kategori: Kläder/Smink

Kom precis innanför dörren! Har varit uppe i vällingby med mamma, käkade middag på vällingehus och kollat runt i varenda affär.
Inne på h&m hittade jag jätte mycket fina saker som jag skulle köpa, men då ser vi att vi glömt klubbkortet när vi ska betala. Så blev inga kläder för mig :/
Fast vi ska åka upp i morgon och köpa det. hehe
Kollade också runt som galningar och letade efter en skolavslutningsklänning, men jag som altid får beslutsångest kunde inte välja.. Hittade en på gina, en på topshop, och en kjol på hm. Allt kunde jag tänka mig att ha på mig på avslutningen men kunde inte bestämma mig, som tur var har jag 3 veckor på mig att hitta nått bra!
Förövrigt var det 3 bhar jag skulle köpa och en "byxdress" ifrån hm, asso jag har varit imot modet med byxdresser men den var riktigt cool så funderar på att köpa den.. Perfekt till turkiet!
Vad tycker ni om byxdresser?

Jag borde väl gå ner till allmänna och träffa lite folk men vet inte om jag orkar :p
Får se vad som händer, funderar på att vara hemma ikväll och satsa på imorn ist, så får det nog bli!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?